Allierte forsterkninger første runde

Nyheter Forum AVANSERTE REGLER 9. april-runden Allierte forsterkninger første runde

Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av  yngvebae 6 år, 8 måneder siden.

Viser 2 innlegg - 1 til 2 (av totalt 2)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #1456

    bnj
    Medlem

    Dersom de allierte bruker kort med 6 forsterkningssymboler i sin første tur, vil det da si at de kan sette inn disse to ekstra bataljonene sammen med en av sine førstetur-bonuser på 3? Slik at det står 5 i det ene og 3 i det andre territoriet. Eller gjelder det begrensninger på plasseringen ifbm dette?

    #1637

    yngvebae
    Medlem

    Det er ingen spesielle begrensninger på forsterkninger anskaffet med kort. Dvs. at disse kan settes inn hvor som helst ved havområder III-VII som normale forsterkninger (se 4.3)

Viser 2 innlegg - 1 til 2 (av totalt 2)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.