Nesten riktig. Hvis alle landområdene ved havområde I og II er besatt av fiendtlige bataljoner, så kan ikke Tyskland sette inn noen forsterkninger … med mindre de holder en flyplass og har Transportfly de kan benytte.
Fallskjermtropper settes inn i forflytningsfasen, og regnes sånn sett ikke som forsterkninger.
PS. Med avanserte regler har de mulighet til å sette inn forsterkninger andre steder langs kysten under visse forutsetninger.