Personvern & cookies: Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet aksepterer du dette.
For å finne ut mer, inkludert hvordan kontrollere cookies, se her:
Cookie-erklæring
Når man leser teksten, så kan tyskerne bruke Speidere mot Bakhold, jeg vil tro uansett om Bakhold brukes offensivt eller defensivt. Men når jeg ser på iconene (triangel) og i regelheftet, er jeg usikker. Vi tillot tysk bruk av Speidere mot Bakhold, uansett om sistnevnte skulde brukes i angrep eller forsvar. Det er en lett og «ren» regel. Men riktig?
Det stemmer, det kan brukes til å annulere bakhold uansett om dette brukes i angrep eller forsvar.
Symbolene til den første funksjonen på kortet skal være grønn sirkel og rød firkant, ikke grønn trekant.
Symbolet til den andre funksjonen (+1 kampterning i angrep) er korrekt.